Afecțiuni frecvente

Durerea de picior îți îngreunează zilele? Echipa noastră specializată îți oferă ameliorarea la o gamă variată de afecțiuni, fie vorba de infecții fungice ale unghiilor, de dureri de călcâi sau chiar piciorul diabetului. Vezi mai jos afecțiunile cele mai frecvente ale picioarelor.

Suntem aici când ai nevoie de ajutor

Lasă-ne un mesaj!

Piciorul diabetic

Când vorbim despre diabetul zaharat, sunt trei amenințări asupra piciorului: circulația sanguina, tulburările de sensibilitate și capacitatea redusă de apărare împotriva infecțiilor. De aceea piciorul diabetic se numește, pe bună dreptate, picior la risc.

Durerea de călcâi

Există diferite tipuri de durere de călcâi și diferite cauze ale acesteia. Uneori durerea este dată de fisurile pielii călcâiului. Alteori ligamentele sau tendoanele sunt lezate și dor. Experții noștri podiatri pot diagnostica problema și pot propune tratamentul potrivit.

Tulburări de statică și dinamica a piciorului

Degetele în ciocan, Piciorul plat, Durerea de talpă, Gleznă instabilă

Îngrijirea unghiilor și a pielii

lorem ipsum

Piciorul de atlet

“Piciorul de atlet” este o boală cutanată, care începe să se manifeste mai întâi între degetele picioarelor sau pe partea inferioară a piciorului și care se poate extinde și către alte părți ale corpului.

Pedichiura medicală

Pentru o luptă victorioasă împotriva afecțiunilor unghiilor.

Orteze pentru picior

Pentru buna funcționare a membrelor inferioare.

Pentru rezolvarea problemele picioarelor.

Podiatria pentru copii

Cu cât este problema detectată mai devreme, cu atât intervenția este mai eficientă.

Podiatrie pentru sportivi

Pentru prevenirea și tratarea leziunilor în urma accidentării.

Suntem aici să te ajutăm!

Părerea pacienților noștri

Dacă doriți ca picioarele Dumneavoastră să fie răsfățate și îngrijite cum nu au mai fost, Clinica Podiatrie este locul în care acest lucru se va întâmpla. Personalul angajat vă poate ajuta în orice problemă aveți legată de "mijlocul nostru de deplasare - picioarele". Recomand cu încredere!

– Emilia